środa, 16 października 2013

Dzień pierwszy... startujemy

Cześć!
 
Długo zastanawiałam się nad sensem pisania bloga, nad jego tematyką i nad tym, jak by to miało wyglądać...I w końcu mnie ruszyło :) Będzie to blog o mnie, moich chłopakach i o tym co lubię najbardziej : gotowaniu i książkach. Mam nadzieję, że przepisy i info, które będę umieszczać będą dla Was przydatne. Nie gotuję "na królewski stół", tylko normalnie, dla rodziny,czyli męża i syna (a że dzięcię jest wybredne to już inna strona medalu ;).
No i teraz coś o sobie ... mam na imię Nadia, od prawie 4 lat mieszkam w Olsztynie, od 3 jestem mamą i żoną :) Krótko mówiąc -j est super. Mimo, że nic na to nie wskazywało, moje życie potoczyło się w całkiem w fajnym kierunku. A wszystko dzięki temu, że zaryzykowałam... ale na ten temat kiedy indziej.
Pozdrawiam Was ciepło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekam na Wasze komentarze