niedziela, 20 lipca 2014

CIASTO OWOCOWE WG ANNY OLSON

Nie wiem, jak ona to robi, ale wszystkie jej wypieki to wg mnie arcydzieła sztuki cukierniczej. Mam to szczęście, że program z jej udziałem leci akurat w porze spania mojego dziecka, więc ja wtedy siedzę i dokładnie zapisuje każdy jej przepis, by móc później podzielić się nim z Wami :) A uwierzcie mi, że pomysły na słodkie wypieki ta Pani ma takie, że diabli wzięli moją dietę ;)
Ale trudno... Sezon na owoce takie jak maliny czy jagody jest niestety bardzo krótki i trzeba wykorzystać go na maxa :) A diety zostawmy na jesień....

Składniki na ciasto:

  • riccota 1 szkl
  • cukier 3/4 szkl
  • jajka 2 szt
  • sok z 1 cytryny
  • skórka z cytryna 2 łyżki
  • cukier waniliowy 1 opak
  • masło 1/4 szkl
  • mąka pszenna 2 szkl
  • proszek do pieczenia 1 i 1/2 łyżeczki
  • soda 1 łyżeczka
Wykonanie:

Wszystkie składniki mieszamy ze sobą na gładką masę. Wykładamy nią wysmarowaną tłuszczem i posypaną mąką dość dużą blaszkę.

Składniki na nadzienie:

  • owoce 3 szkl
Składniki na kruszonkę:

  • masło roztopione 6 łyżek
  • mąka pszenna 1 szkl
  • cukier 3/4 szkl
  • proszek do pieczenia 1/2 łyżeczki
  • cynamon 1 łyżeczka
Wykonanie:

Na ciasto wykładamy owoce. Składniki na kruszonkę rozgniatamy palcami i posypujemy nią owoce.
Pieczemy  w 180 st C przez 1 godzinę.

SMACZNEGO!!!


 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekam na Wasze komentarze